Vaccination hund

Vaccination af hund i Bramming, Esbjerg, RIbe

Professionel vaccination af hund

Skal din hund have en vaccination i Esbjerg, Bramming eller omegn?

Vores dygtige dyrlæger har gennem mange års erfaring opnået stor viden inden for vacciner og vaccination af hunde. Derfor kan vi altid rådgive dig om, hvilken vaccination der bedst egner sig til dit kæledyr. Det er samtidig vores erfaring, at du slipper for mange sygdomme ved at vaccinere dit kæledyr, hvilket har flere positive virkninger. At dit dyr holder sig rask, kan ikke undervurderes, men at du samtidig sparer penge ved at slippe for efterfølgende behandlinger af sygdomsforløb, mener vi, også er værd at tage med i beregningen.

Vaccination til hunde og hvalpe

Vi anbefaler forskellige vacciner til forskellige hunde. Som hvalp kan din hund nyde godt af ’puppy vaccine’, når de er 8-12 uger. 4 uger efter giver vi din hvalp en genvaccination mod mange almindelige hundesygdomme. Dernæst går der et år, før din hund behøver næste vaccination, hvorefter det skal holdes ved lige hvert år. Du skal samtidig være opmærksom på, at hvis du overvejer at rejse til udlandet med din hund, kræver dette ekstra vaccination.

Gør noget godt for dig og din hund

Har du spørgsmål eller ønsker du at bestille tid til vaccination til din hund, kan du ringe til os på telefon 75 41 03 00. Vi hjælper kæledyr og ejere i Esbjerg, Bramming og omegn.

Vi udfører også vaccination af kat.